hp6 + pontottparti

na, magamtól tuti nem mentem volna el az éjféli bemutatóra, még moziba sem ezért a filmért, de erchegyia hívott, ezért mégis. bár a hp filmeket a 3. rész óta nem követem, a történetet ismerem úgyis. elég fílinges volt, csomó rajongó, kihalt áruház, ilyesmi. a filmről erchegyia már írt itt, ehhez nem nagyon van mit hozzátenni. voltak uncsi részek, akkor azon gondolkodtam, hogy Draconak olyan hosszú lábujjai vannak, mint paniadamnak (bocs), meg hogy remélem, hogy én azért jobb barát vagyok, mint a Hermione, mert ő folyton verte a fiúkat.

hát én is mindig fiúkkal vagyok, tegnap is erchegyiával és paniadammal mentem ki a millenárisra (és erchegyia nem hagyott kettesben a laptopommal, ami határozottan lovagias volt tőle, jár egy pirospont neki), aztán ott még mbukovics és gombii, Bardo és Limon, csupa okos, tehetséges, aranyos ember. persze picit összefutottam az osztálytársaimmal is, csak annyira, hogy mindenkit felvettek-e. igazából azt kell még elhinnem meg elfogadnom, hogy jövőre a barátaim nagy része nem 50 km-re lesz tőlem, hanem bármikor találkozhatok szinte bárkivel. jövőre jó lesz. a jövőre mindjárt itt van.

Megjegyzések

Nap üzenete…
nice az új designe.
ha fészbúkon lennénk nyomnék Like!ot
Bardo üzenete…
Szép a dizi
jó kis buli volt az tegnap!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo