kb fél órája raktam fel paniadamot az első buszra. illetve persze nem raktam, ment ő magától is. előtte simogattunk Nyuszit, megnéztük a Bábelt (erchegyia is nézte, de inkább hazament aludni), de a vége nem volt szerintem olyan nagy durranás. de azért nem lövöm le, hátha.

úgy keveredtünk mi ide, hogy néhány napja írt a Lili, hogy Freia hazajött Máltáról, meg még szülinapja is van, ezért csinálnak egy nagy házibulit, ahova elhívnak többek között engem is. persze ezt nem vettem komolyan, de paniadam meg dsarosi igen, szóval aztán megbeszéltük, hogy csinálok kókuszgolyót, és hát elmegyünk, ha már meghívtak minket. legfeljebb kidobnak. csináltam is kókuszgolyót, de csak ketten mentünk (odafele GyP integetett a vonat vezetőfülkéjéből, istvános volt a mozdonyvezető), erchegyia viszont éppen erre járt, ezért meghívattuk őt is. (hogy majd legyen, aki hazahoz :) )
aztán nem tudom, nagyon régen volt már az a tegnap este. mindenesetre úgy volt, hogy ha előkerül dsarosi, akkor ott alszik paniadam, de nem került elő. szerencsére időben felkészültem erre az eshetőségre is, és rendet raktam. nálunk viszont ahhoz nincs elég ágy, hogy csak úgy simán beállítsak egy szállóvendéggel, ezért inkább film, meg beszélgettünk okos dolgokról és butaságokról is. ha legközelebb is hoz pilóta kekszet, akkor nem bánom, legközelebb is jöhet.

most meg inkább alszom, mert már sok butaságot írtam.

Megjegyzések

Freia üzenete…
Nagyon örültem neki hogy eljöttetek:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo