a mai regényrészletbe mindenféle nyári tanulásról írtam, ráadásul a mai regényrészlet nem is a mai, hanem képes voltam előre dolgozni (tapsot kérek), és akkor arra jutottam, hogy ha csend zenésze tud egész nyáron irodalmat tanulni, a többi szorgalmas és okos bloggerről nem is beszélve, akkor ideje nekem is összeszednem magam, mert lustaságból nem élünk meg, és elkezdtem olvasni franciául. még szótárazok is hozzá. le akartam írni százszor, hogy "minden nap elolvasok legalább két oldalt", de hatásosabb, ha ezt itt irányozom elő magamnak. nyilvánosság hatása ugye.

a tegnap éjszakai "kis falu, nyugis falu, biztonságos falu" bringázásomat utólag kevésbé jó ötletként tünteti fel az, hogy állítólag két utcával arrébb fegyveres rablás volt az éjjel, lövöldözés meg autós üldözés meg minden. pedig nekem a legveszélyesebb találkozásom egy békával volt, és az is csak az ő részéről végződhetett volna rosszul, ha nem rántom félre a kormányt. (így meg én dőltem majdnem az árokba, de viszonylag jól biciklizek szerintem szerencsére.)

Megjegyzések

Braun üzenete…
Zsófi mi ez az önostorozás? :O
Nehogy már nyáron tanulj (ambivalencia), arra ott lesz nekünk a jó kis tanév!
maifosz üzenete…
Azt is elfelejtem franciából, amit tudtam, ha ennyit kihagyok. Egy kicsit muszáj gyakorolni :)
csend zenésze üzenete…
Na, komolyan ez úgy hangzik, mintha nem tanultad volna agyon magad az utóbbi tanév(ek)ben. :D Mondjuk egy kis gyakorlás belefér, de na, tessék csak lustálkodni. :P

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo