mmm, ma klassz bónisszülinapi ebédet tartottunk, a Kicsi megterített, meg csinált limonádét, cibereleves volt és rántott patiszon rizzsel és tartárral, aztán jégkrémtorta. kicsit sajnálom a nyári szülinaposokat, mindig jégkrémtortát kapnak, nem igazit.
nálunk általában mindenki akkor eszik, amikor eszébe jut, és azt, amit talál, igazi különlegesség, hogy mindenki ott ül az asztalnál.

ma egyébként volt egy tíz perces pánikrohamom, hogy én sosem leszek jó anya, meg egyébként is, hogy kell gyereket nevelni, meg mennyire kell liberálisnak és mennyire szigorúnak lenni, meg hogy leszek elég következetes és türelmes, amikor egyik sem jellemző rám, szóval megállapítottam, hogy nagyon örülök, hogy még van legalább öt évem addig, hogy gyerekem legyen, mert addigra biztos lesznek kész és határozott elképzeléseim a dolgokról.

ebből is látszik, milyen aktuális dolgok foglalkoztatnak mostanság.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Ma volt Anyukám szülinapja, és Ő is jégkrémtortát kapott, de nekünk nagyon jól esett. :)
P. Á. üzenete…
Én mindig igazi tortát kapok, bee.

Sőt, biztos forrásból tudom, hogy dsarosinak is volt normális tortája.
dsarosi üzenete…
Ezt úgy mondod, mintha ott lettél volna. Amúgy tényleg. :)
maifosz üzenete…
Okkké, igazatok van :)
Macsek üzenete…
Én azt mondtam anyukámnak, hogy minimum 10 év mire gyerekem lesz(érettségi után hozta szóba). Ő kétségbeesett, de én mondtam, hogy még nagyon gyerek vagyok, és azon kívül világot kell lássak, mert nyolc évig ide voltam láncolva ebbe az undok kis városba ^^
Szóval nem kell aggódni, messze van :)
Müzli üzenete…
Jaj, Maf, én is pont ilyeneken, és mindenki hülyének néz!
Braun üzenete…
Én pedig biztos vagyok benne, hogy anya leszek :]

De ez téged most így 20 évesen mért húz fel? :O

Különben szerintem jó anya lennél :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo