most a "kikiabálom magamból, akkor elmennek a démonok" megoldást fogom alkalmazni. remélem, bejön, szóval figyelem, világ.
öngyilkossággal álmodtam. hogy mindenki öngyilkos lett. voltak benne kripták, biciklik és hatalmas családi házak. én is öngyilkos akartam lenni, ilyen mártírdolog lett volna, de az utolsó pillanatban úgy döntöttem, hogy mégse. akkor már mindenki halott volt körülöttem, és nehezen jutottam ki a kriptából.
attól félek, hogy ha úgy döntöttem volna, hogy igen, akkor mi lett volna, ha tényleg, igazából meghalok a valóságban is? mert egyszer csak úgy döntöttek az emberek, hogy nem vesznek levegőt. azt meg simán megcsinálja az ember álmában is.

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
szerintem olyat nem lehet :)
Acho üzenete…
olvastam már erről: pusztán lélegzetvisszatartással nem halsz meg,csak elájulsz.
dsarosi üzenete…
Nem kell olvasni erről, ilyet nem lehet megcsinálni. Persze kötéllel meg egyéb segédeszközzel megoldható...
Outlier üzenete…
Az ongyilkossag azon keves dolgok egyike, amire az ameber nem mondja, hogy "Egy probat meger." De ez a lelegzetvisszatartos dolog eleg veszelytelennek latszik. Ha menne, akkor pl David Kung Fu apank nem kot madzagot a nyakara, csak kontrolalja az esemenyeket.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo