plörksüti

tegnap futótűzként terjedt Plörkiában az ötperces süti, nem tudom, ki kezdte, de éjfél környékén szinte minden plörkbarátom ilyet vacsizott. én reggelre tartogattam, de akkor sem magamnak, a Kicsi kevercselt egy adagot Bónak meg magának, én csináltam hozzá vaníliapudingot, majd délután én is sütöttem egy bögrével anyunak meg nekem. fincsi és sok, bár nálunk Bb-n kívül mindenki kisétkű.



ígértem én Nyúlfotót is, tudom, de sajnos a gépnek legalább félperces a reakcióideje, addigra meg arrébb megy. (a probléma megoldásaként tervezem egy elképesztően szuper fotógép beszerzését (de az se baj, ha csak kevésbé ócska), de most inkább szandált veszek majd.) a rajongóknak a Tökéletes Képig be kell érniük a Nyuszi ül a meggyfán című felvétellel.

Megjegyzések

bogï üzenete…
ez a süti zseniális.
Névtelen üzenete…
Cuki nyuszi :)
kamilka üzenete…
annyira finom:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo