vásárlás

azt találtuk ki, hogy anyával vásárolunk, mert ő is nagyon szeretne már kimozdulni otthonról, persze még nem nagyon tud, mert néha meg kell állnunk, hogy feldobja a lábát a műszerfalra, és rárakjon egy adag jeget, szóval anyával vásárlunk, és csak itt a környéken.

azt tudtam, hogy kell nekem epilátor (mert tönkrement), egér (mert tönkrement), telefon (mert megjelent egy furcsa folt a képernyő közepén, és nem látok tőle, szóval tönkrement), gumicsizma (a szigetre), szandál, strandpapucs (mert szétkopott az előző), sportcipő (mert a tiszának lyukas a talpa), farmernadrág, DVD, meg még reggel öltözködés közben eltéptem a melltartóm és a gyönyörű rózsaszín harisnyám kb. fél percen belül, szóval az is.

erre meg vettem gyönyörű, hófehér pulcsit a Takkoban, meg zöld strandpapucsot meg fekete szabadidőnacit is ott, az jó lesz majd táborba, meg vettem hét harisnyát, rózsaszínt mondjuk nem, de lilát meg bordót igen, meg trikót és három pár zoknit, kaptam még egy fekete szabadidőpulcsit a fekete nadrágomhoz, és vettem még DVD-t meg szandált. csodaszépet, ilyet. azt hiszem, ennyi. egerem viszont még mindig nincs, mert a pasi a kipróbálósdarabot akarta rám sózni. uff. viszont már most nem tudok mit kezdeni azzal a helyzettel, hogy kettőnél több pár cipőm van, vagy legalábbis választhatok például a topán meg a szandál között, ezt még nem tudom, hogy fogom feldolgozni.

Megjegyzések

peti üzenete…
elég dühödten öltözhettél.
maifosz üzenete…
nem, csak peches reggelem volt.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kovács András Ferenc: Pro Domo