egyébként azt mondtam a srácoknak, hogy bármikor bármi van, jöjjenek csak be, megoldjuk.
szóval miután tettem egy röpke 40 perces, fokozott tempójú sétát az Auchanba majdnem teljesen feleslegesen (ebből a majdnem nevergone tusfürdője), aztán futottam kajaügyelni, gondoltam, hogy alszom egy fél órácskát ebéd előtt, akkor bejöttek a Flóráék, hogy csináljunk plakátot, mert unatkoznak, és csináltunk.
aztán ebéd és kávé után azt hittem, hogy végre tudok aludni fél órát, le is feküdtem szépen, de nyolc perccel később felkeltettek Lewáék, hogy beszélgessünk (mármint nem direkt). azt hiszem, lányokról beszélt, de nem emlékszem.
és amikor vacsi után azt hittem, hogy most már tényleg alhatok egy kicsit, akkor kislányhonvágyat gyógyítottam helyette a klasszikus lufi-csoki-maci módszerrel. bevált.
(ja, meg nekik adtam a maradék kutyusos matricát.)

Megjegyzések

Kurucz István üzenete…
Kösz a tusfürdőt! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo