fiús és szigetes dolgok

meg egyébként jojóval jól lehet pasizni, egyszerűen buknak rá, például mondták, hogy ha odaadom a jojót, akkor lefekszenek velem, de ez nem tűnt annyira jó ajánlatnak. egyébként büszke vagyok magamra, hogy nem mentem bele, mert klasszikusan olyan vagyok, aki rábólint a legrosszabb üzletekre, lefele alkudik, ha arról van szó, hogy mennyi fizut kap, meg ilyesmi. nem vagyok túl életképes.

meg volt egy francia fiú is valami klezmeren, aki kitartóan dumált hozzám franciául, hiába mondtam, hogy nem értem, nem értem, megpróbálta angolul is, de azt sem értettem. sajnos nagyon részeg volt, és megpróbált levetkőztetni, de akkor mondtam, hogy inkább beszélgessünk, bólogatott, és kitartóan dumált tovább. képtelen vagyok egyébként megszólalni franciául.

meg volt az az angol pasi, aki először arrébb akart küldeni, amikor köhögtem, hogy ne fertőzzem meg h1n1-gyel, aztán viszont megmutatta, hogy fúj orrot mr bean, és belegyűrt az ÉN orromba egy zsepit.

meg egyébként meg egyébként tulajdonképpen haza akarok menni, mondtam már?

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
Sziget feeling, jó sok ropogós zöldhasúért. Ohh yee.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo