a gólya hazarepült

kicsit meghajtottam ezt az utolsó hetet. a felvételi után rögtön Zánkafürdőre utaztam gólyatáborba, ahol az ifjú bölcsésztanhallgatókkal töltöttem el néhány felejthetetlen napot. az egykori úttörőtábort az őrsök víg és harsány csatakiáltásai töltötték meg.
- ingyiribingyiri?
- ELTE!
- ingyiribingyiri?
- ELTE!
- ingyiribingyiri?
- ELTE! ELTE! ELTE!
az egyik legemlékezetesebb a 30y koncert volt, a másik meg az, amikor Macs mobilját ástuk elő a homokból. (meg amikor leordítottuk a SZTE TTIK-eseket négyen csajok. papírkutyák ezek, nem egyetemisták.)
kettő után jön az egy!
aztán átvonatoztunk Pálkövére, ahol a napomat egy kellemes, 10 kilométeres sétával kezdtem. viharban. (mert a bácsi azt mondta, hogy csak 2,5 km a bankautomata. a bácsi tévedett.) szerencsére sétálni szeretek, meg kellett is már az, hogy kiszellőztessem a fejem egy kicsit. egyébként már öt perc után látszott, hogy vihar lesz, de makacs szamár vagyok, ha eldöntöm, hogy átsétálok Révfülöpre, akkor átsétálok, akkor is, ha házivízilovak potyognak az égből.
meg az emlékezetes még, amikor védtem épp a szakdolgozatomat, és megragadtak a fiúk, és bedobtak a Balatonba. meg azért volt még néhány.

most pedig aktív pakolás van, holnap költözök be.

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Magyartanári dicséret Ádámnak!:)))
Lacel üzenete…
30y koncertre én is elmentem volna :)
maifosz üzenete…
lázadó magyarszakos vagyok, nem érdekelnek az ikesigék.
már József Attila sem használta!
Beaune üzenete…
:) De ő azért nem konzekvensen mellőzte.
méh üzenete…
hűű, egyszerrre, egy helyen volt a gólyatáborunk, SZTE TTIK-es vagyok, ha engem ugattatok volna le, vagy ha hallom kaptatok volna verbálisan, illetve lehet mellétek állok, de akkor se lett volna szép vége :P . De én nem járok gólyatáborba.
méh üzenete…
Hehe, BTK-TT(I)K-s harcot, hehe.
Hehe
MÉH üzenete…
Vagy ELTE-SZTE, bár itt megint multiplex személyiség lennék.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo