gyorsjelentés az EC GóJatáborából

egyre kevésbé bírom, már hullafáradt vagyok. az mondjuk ma nagyon jót tett, hogy átsétáltam Révfülöpre és vissza (10 km), így megvolt a váltás. bár szörnyen átáztam, átfáztam, átfagytam, és vettem egy pocsék szőlőt. van ilyen.
ez most az Eötvös József Collegium gólyatábora, csupa okos és nagyon okos és kiemelkedően okos ember, kevés erotomán feladat, ezt a szót most tanultam. jobban szeretném ezt a helyet, ha nem lenne ilyen hideg, lenne wifi, és kapnék rendesen kaját. már szobabeosztásunk is van egyébként. most szoknunk kell egymást a lánnyal, aki csöndes és sokat olvas. ismerkedünk.
remélhetőleg sok közös év vár ránk.

ingyiribingyiri – elte!

aludni akarok. punktum.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo