megint ezek a biciklik, mindig ezek a biciklik, ma olyannal jöttem a mcdonaldsba, amin se fék, se lámpa, se semmi, a nyereg pedig elképesztően kényelmetlen. apa szerint nagyon kényelmes, de szerintem bizonyos anatómiai különbségek miatt neki más a jó, mint nekem. szóval nem tudom, mi lesz szerdától, szerintem felhozom a sajátomat, jobb ötletem nincs. jó, sosem használtam tökéletes műszaki állapotú bicikliket, de amik itt vannak, azok tényleg túl roncsok, én ilyennel nem megyek forgalomba. (bringával akarok a szigetre járni. hehem.)

egyébként egészen délig aludtam, kisebb-nagyobb megszakításokkal. (a megszakítások mindenféle szerkik voltak.) a torkom fáj, és még mindig úgy érzem magam, mint akit leütöttek. pihenni kellene. mert táboroztatni jó dolog, de nagyon kimerítő.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
Hát neked sincs porsztatakímélő nyerged... Majd ha egyszer a sajátomat viszem ki, meglátod, hogy milyen a kényelmes, szellőző nyereg. ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo