megláttam a nevem a listán, lementem az ábécébe, és vettem egy doboz kakaót. (meg egy párizsi kockát.) aztán megbeszéltük, hogy vetélytársak vagyunk (eddig is azok voltunk, de most konkrétabban, és nagyobb a tét).
most pedig sztahanov beütésű mazochistaként bejöttem dolgozni a tábortűz mellől (nem lesz regény különben), dehát elvesztegettem a napot, ez van.
egyébként szeretem a nagyorrú fiúkat, meg úgy általában a nagyorrú embereket, legalább valamiről meg lehet őket jegyezni.

Megjegyzések

mandarin üzenete…
:D örülök, hogy vannak ilyen emberek. akik szeretik a nagy orrot. megnyugtat.
Nap üzenete…
a nagy orr szexi. a nagy indonéziában élő szerelmem tegnap azt mondta hogy indonéziában (ahol jobbára kisorrúak az emberek) odament hozzá egy terhes nő és megkérdezte, hoyg megérintheti e az orrát, hogy az ő gyerekének is ilyen nagy orra legyen.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo