most nem azért, hogy dicsekedjek, de ma bementem a lámpaboltba villanykapcsolóért, ott a bácsi azt mondta, hogy szét kell szedni, és adja magát, és valóban. hazajöttem, és kicseréltem én egyedül az állólámpám életveszélyes (és emiatt szigszalaggal körbecsavart, így elég csúnya) kapcsolóját. és működik. (és most a zsinórt tekertem körbe szigszalaggal, mert sajnos az is szét van jőve. mondtam már az elméletem, amely szerint szigszalaggal bármit meg lehet javítani?)
itt igazából a bácsinak jár pirospont, mert nem azt mondta, hogy lányok nem cserélhetnek villanykapcsolót, hanem hogy bárki meg tudja csinálni. (bár amikor már fázisokról beszélt, akkor kezdtem megijedni. egyébként ez az egyetlen része a fizikának, ami érdekelt valaha is, az elektromosság. apa eredeti szakmája villanyszerelő, biztos a véremben van.)

update
az első 4 sorban 6 és van, szerintem rekord. upsz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo