tesód eljött?

Puszi mindenkinek a People Team táborból, Kecskemétről. A nap süt, negyvenöt fok van (árnyékban), és nincs net a notimon.

A telcsim pont a legjobb pillanatot választotta ki arra, hogy meghaljon. (Felicité is megirigyelhetné a Faucault Trois contes-ból.) Tegnap még használtam, de ma, amikor álltam a nyugatiban, és a Medve nagymamája negyedjére hívott, Alhambra és Fogsor apukája pedig még csak először, akkor kicsit zavart, hogy csak én hallom őket, ők viszont engem nem. De aztán ők meglettek, én pedig szerencsére táborra kaptam cseretelcsit, hogy elérhető legyek, aztán meg úgyis akartam venni valamit a rózsaszín helyett. (Egy másik rózsaszínt, na.)

Most pedig még befejezem a matekost (ez szöszölős, nagyon szöszölős), aztán keresek wifit, csillagokat vágok, és átírom ebbe a fontosabb táboros telszámokat, hogy meglegyenek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo