az a nagy baj, hogy most, hogy kötelező, egyáltalán nem vonz annyira a latin, mint amikor saját önszorgalmamból jártam be szakkörre.
egyébként ma erchegyiával voltam ebédelni, ami nagyon szuper, megnézte a kolit is, de sajnos vissza már nem tudtam kísérni, így is pont beestem Bevezetés a nyelvtudományba 1-re. mert a kálvinon akkora káosz volt, hogy célszerűbbnek látszott a villamosmegállónál levinni a bringát az aluljáróba, aztán a másik oldalon fel. és nem én voltam az egyetlen, aki így tett.

meg most már van egy általános tapasztalatom is, azok a tanárok antipatikusak, akik úgy gondolják, hogy mi egy elkorcsosult, semmire sem jó nemzedék vagyunk, akik még arra sem nagyon méltók, hogy az ő nagyszabású előadásukat meghallgassuk, ők pedig az istenkirályok, és mi sosem lehetünk olyan okosak, mint ők, mert ők nyilván nem az egyetemen kezdték buta 18/19 évesként, hanem az akadémiai székfoglalójukkal, vagy mivel. és ezért előre bejelentik, hogy az évfolyam nagyobb részét buktatják majd.
szerencsére a legtöbb tanár nem ilyen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo