ennek is meg kellett lennie, meg volt az első bringás borulásom. a kálvinon, hol máshol. át kell menni a síneken, nem mentem rá elég nagy ívben, és megcsúszott rajta a kerék. a bringa ráesett a sínekre, villamos éppen nem jött, szerencsére a mellettem álló kamion lassan indult a piros lámpa után, ezért nem ment át rajtam, csak a lábszáram vertem be, bedagadt, de nem gázos. a járgánynak sem lett komoly baja, lekopott a fékkarról a friss festés, felszakadt a fekete izé a kormányon (azt hogy hívják?), a lámpát tartó két pöcök közül az egyik eltört, mázli, hogy nem tört le. (meg kicsit elferdült, most pont a kerékre néz, majd felállítom.) leesett a lánc, elferdült a nyereg. nem volt időm megijedni, vagy megnézni a gépet, felvakartam magam és uzsgyi tovább. csak miután jó alaposan lemostam magamról az olajat (ehem, szappant is kell hordani magammal), jutott eszembe, hogy mázlim volt, simán meghalhattam volna.
arra jó volt, hogy rájöttem, hogy tényleg kell a bukó (persze hordom, de csak mert mások mondták), bármikor el lehet esni.

(meg vagyok sértődve igazából, nem szoktam esni bringával, két esetre emlékszem csak gyerekkorom óta.)

Megjegyzések

ndavid42 üzenete…
Ejj :O De hát ezen át"esik" a legtöbb bicajos egyszer :)
A fekete izé a kormányon az kormány szalag vagy más néven bandázs (esetleg kormánybetekerő).
maifosz üzenete…
a bowden az a vasszál, ami a fékkart meg a fékpofát köti össze. *örül, hogy valamit tud.*
pável üzenete…
én csak egyszer estem: az észak budai sétányon a bicajút közepébe tették a betonoszlopokat, csak épp az esti kivilágításról nem gondoskodtak... a bicaj szügyével mentem neki, és csak a karórám esett szét :)


ték'ker!
pável üzenete…
vasszál? juj
jóhogy nem drót :P
c üzenete…
osztálytársam meg úgy esett egyszer, hogy azóta görbe a csontja mert rosszulforrasztották össze. (meg 1 néni is valahogy kideformálódott a keze pont ott voltam, szegény nagyon fájt a keze)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo