Ez a csini itt az órarendem, remélem, hogy kattra megnő, alatta az van, ami még nincs benne, meg lehet, hogy lesz még egy kolis óra (egy magyaros), de oda már nem engedett be az ETR, de nem csak engem. Amikor mondtam ma apának, hogy 4,25-ös átlag a bennmaradáshoz, meg kötelező latin, akkor kiröhögött, hogy ezt az ember nem akarhatja önszántából. Na, már csak tíz óra, és kezdődik a legeslegelső órám az egyetemen. Izgi :)

Megjegyzések

GbZ üzenete…
És ez hány kredit? Vagy te egy félév alatt végzed el a sulit? :-)
maifosz üzenete…
38 ^^ de ebből talán négy kolis.
Lujó üzenete…
A kedd nekem is féllyukas. Akkor egyszer összefuthatnók...

Amúgy meg nálunk úgy van hogy asszem csak +-10% kreditet lehet egyszerre felvenni. Nektek meg itt olvasom ilyen baromi nagy számok... Nomindegy. Egész napos sulizás látom :)
maifosz üzenete…
Okkkés :)
cs üzenete…
Háromszor is 8 kor kezdődik az órád, ezt hogy fogod bírni?
Névtelen üzenete…
Nem ezen röhögtem, hanem hogy minek ha pénztáros leszel a tescoban?
Ezek közül talán ha kettő lesz érdekes, és max egynek veszed hasznát,
és egyet olyan szarul tartanak majd, hogy beleőrülsz
Outlier üzenete…
O szelence? Az mi a csuda?
maifosz üzenete…
cs: Fel tudok kelni reggel... persze :)

Outlier: nem tudom, mert nem jött be ma a tanár... pedig kb száz diák várta... (valami régi magyar irodalom, vagy ilyesmi.)
Braun üzenete…
Az az az óra amivel mi a Zsófival és még száz diákkal fel fogunk vágni, hogy vaze milyen egyedi, abszolút nem kommersz órára járunk ám!
Outlier üzenete…
Ahhamm, mint anno a ket felevnyi kinai filozofia, amit en vegigultem... Ize, ulhettem volna, de csak az alairasert mentem. Egyika azon dolgoknak, amit kesobb megbantam.
matteo üzenete…
Ószelence sucks! :) egyébként ja, valami régi magyar irodalom tudtommal is.

Senki ne szóljon be, hogy ez sok, vagy ilyesmi, mert ez így aktív! :) Nekem csak azért van több kreditem mert egyszerre végzek két egyetemet és mégsem fogok meghalni. Remélem. :)

Amúgy jó hogy idetaláltam, külön üdvözlöm a Szerzőn kívül Lujót és a FÉLszerkesztőurat- ;)
maifosz üzenete…
Örülök, hogy idetaláltál, üdv itt :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo