a mai nap kétségkívül legkiemelkedőbb eseménye az volt, hogy láttam agnust az egyetemen. (eddig valahogy nem, vagy csak nem kerestem a szememmel, nem tudom.) a következő lépés az lesz, hogy köszönök is neki, nem pedig csak bámulom.

(egyébként már simán feltekerek a ménesin. nem gondoltam volna két hete.)

Megjegyzések

SineMorbo üzenete…
A köszönés jó ötlet, a csiga nagyon szép.
Nap üzenete…
agnus jóarc, köszönj neki bátran! :)
agnus üzenete…
de de de én nem is voltam ma az egyetemen. előtte elsétáltam, ha csak ott nem.
maifosz üzenete…
hát, nem BENNE az épületBEN, hanem előtte ^^
de ha ott se voltál, akkor meg kell néznem még egyszer a képeid facebookon, ciki lenne másra ráköszönni.
agnus üzenete…
nem, előtte elrobogtam ma tényleg a múzeum körúton, de nagyon szar kedvem volt, úgyh biztos mogorván néztem, és ha szembejössz se veszlek észre :) de majd máskor.
matteo üzenete…
Jaj, Zsófi, én is akarok az Agnusszal találkozni! De én egész biztos nem ismerném fel, bár egyszer már kinyomoztam hogy mi a neve, de már nem emlékszem a metódusra, és ha te megmondod, hát, sokkal könnyebb nekem úgy... :)
(egyébként pénteken a Dantisztikai Társaság ülésén egy légtérben léteztem Nádasdy Ádámmal... :) )

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo