megint bicikli, ma először esőben, hogy csúszik a kormány (az a műanyag, fekete izé, amivel betekerték), hogy nyikorog a fék, hogy miért dobja le a láncot (álló helyzetben, ma éjszaka pl. a zárt tárolóban, de az eltén [ELTE-n, bocs] is esett már le napközben csak úgy spontán, szóval tényleg, miért?), hogy a láthatósági esőkabát mégsem véd az eső ellen, szóval bőrig áztam (de akkor mi, ha nem esőkabát?), még a bugyim is vizes lett (vizes nyeregre ülni ugye), a cipőm is beázott (ahogy felcsapták a kocsik a locspocsot), elhagytam a hátsó villogóm, de vettem másikat kb. 20 perccel később, amit viszont már egyáltalán nem tudok felrakni a gépre, a bukóra viszont kényelmesen, csak nem tudom, ott is jó-e.

ma okmányiroda is, lejárt a személyim, túl vagyok életem legrövidebb ügyintézésén, HATALMAS pirospont az egész nyolcadik kerületi hivatalnak. várnom egyáltalán nem kellett, 20 perc alatt megvolt az egész.

most viszont épp a latinnal kapcsolatos ambivalens érzéseimet próbálom megoldani magamban. (én magát a latint szeretem, de a kötelező szakkollégiumi latinoktatást csütörtökön késő este NAGYON nem, és ez hátrányosan fog kihatni a latin iránti érzelmeimre szerintem.) meg most lementem vagy fél órára az Estikébe, hogy elkerüljem az "én idefent bőgök, ti odalent buliztok"-dolgot, szóval most szerki. ja, amúgy szeretem a munkám, csak sok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo