na, ez már igazi szeptemberi nap volt, nem is a napsütésből éreztem, nem is a szélből, nem a duna illatából és nem a levelek színéből, hanem csak úgy ott volt, mert az ősz egyszerűen csak létezik, a maga teljességében, megragadhatatlanul.
a kedd jó, a kedd tele van sikerélményekkel. az például mindig sikerélmény, ha odaérek valahova épségben, illetve ha megtalálom a megfelelő épületet és termet. (azért a kálvinon vakartam a fejem, hogy most mi van és merre.)

mert nekem meg az infókaron kell órát felvennem, bele a mélyvízbe, bolyongtam és tekeregtem az épületben, hiába csudagyönyörű és csudamodern az infókar, de te jó ég, mit keresek én itt?
szerencsére a többiek is hasonlóan meg voltak ijedve.
az óra viszont nagyon érdekes volt, és érdekes is lesz. csak még kicsit furcsa, hogy az egész csoport azért van ott, mert tényleg tanár szeretne lenni, és tényleg jó tanár.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo