nem úgy alakulnak mostanában a dolgok, ahogy eltervezem. mármint időbeosztásilag. nem vagyok ehhez hozzászokva, furcsa ez a spontanitás, hogy "majd hívlak", meg "majd átugrom", meg "öt perc múlva ott vagyok". de nagyon izgalmas és nagyon jó. benne van az is, hogy ez Bp, meg az is, hogy ez már teljesen az én saját és szabad és önálló életem. (ezt minden nap elmondja valaki.)

meg az is eszembe jutott, hogy most már jó, most már mindent elértem, amit szerettem volna. (nagy terveim voltak, látszik.) és akkor most szeretnék visszafordulni, és újra választani. elsősöket írni és olvasni tanítani. meg számolni. meg énekelni. meg rajzolni (hihi).

most egyébként magnézium tartalmú ételeket keresek (begörcsölt éjjel a bal vádlim, és még mindig fáj), meg új notit. (állítólag a zabpehelyben van, de éppen azt várom, hogy sötét legyen a folyosón, és kiönthessem a kását, amit tegnap főztem. sajnos ehetetlen lett.)

Megjegyzések

gborz üzenete…
új noti? előzővel mi lett?
maifosz üzenete…
hát újraindul rendszeresen (tízpercenként), meg néha nem lehet bekapcsolni.
julcsi üzenete…
Ha magnéziumot szeretnél, szerintem a legegyszerűbb, ha a pezsgőtablettát próbálod. Nekem az tökéletesen bevált!
gborz üzenete…
mit csinálsz a régivel?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo