nyelvészettel szeretnék foglalkozni. (most nem, mert most szerkesztenem kell, aztán tanulni a holnapi latin szódogára, de majd holnap.)
ilyen mondatokért, mint hogy "a beszéd olyan, mint egy vaníliás piskóta", simán megéri egyetemistának lenni. meg azért is, hogy csönd van előadások alatt. meg mert megtanultam nem magamra önteni az automatás kávét. meg mert tágul a tüdőtérfogatom (legalábbis nagyon remélem). meg sok új embert ismerek meg, de szívesebben vagyok a régiekkel. meg hogy digtanra ez az egyik házi. (nem tudom pontosan, hányadjára van a blogon.)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
nem gonoszkodás, de a nyelvésznek vagy tágul a tüdeje, vagy pedig nő a tüdőtérfogata
Panni üzenete…
Én meg hazudtam a másik házival kapcsolatban. ...de ha nem rőzsegyűjtő, akkor milyen? Majd nagymama megmondja. Vagy az nem éri?
maifosz üzenete…
szerintem éri, az is az anyaggyűjtés egy formája.
maifosz üzenete…
nekem egyébként szerintem megvan a kép, legalábbis úgy tűnik, google okos, persze a nagymamádnál nem okosabb, de a google-t is jó megkérdezni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo