spammerek kíméljenek

HELLÓ
A nevem Amanda Baby, láttam, hogy a társkereső oldalon még ma, és vált érdekel téged, én is szeretném tudni, hogy minél több, és én azt akarom, hogy küld egy e-mailt az e-mail címemet tehát én tud ad ön az én-m kép érted tudni, hogy kinek most.
Itt van az email címem (amanda20_4u@yahoo.com)
Azt hiszem, nem hagyhatja el itt!
Várom a levelet email címemre fenti.
Amanda
(Ne felejtsük el a távolság vagy a szín nem számít, de a szerelem kérdésekben sokat az életben.

Megjegyzések

agnus üzenete…
az utolsó mondattal tök egyetértek.
Lacel üzenete…
nekem egy csomó ilyenem van.. :)) Nekem is lefordította magát a drága :D

hello dear
my name is mirian i am a young beautiful girl with full of love from africa and carely also romantic,well i saw your profile today and i love it,i think we can click together please i will like you to email back through my email adderss thus (mirian3apia@yahoo.com) i will like you to use your email adderss to contact me directly to my emailbox.atdesame time i will show you my photo and you also know more about me.
thank's for your understanding,
miss mirian


szia kedves
My name is mirian Én szép fiatal lányt, teljes szeretet, és az Afrika carely is, romantikus, jól láttam a profilodat ma és imádom, azt hiszem, meg tudjuk együtt kérjük kattintson Én szeretném, ha e-mailben vissza email adderss így (mirian3apia@yahoo.com) Én, mint te a saját e-mail adderss közvetlenül kapcsolatba lépni velem, hogy én emailbox.atdesame idő Megmutatom A fotó és Ön is többet megtudni engem.
thank's a megértést,
Miss mirian
peti üzenete…
"az e-mail címemet tehát én tud ad ön az én-m kép érted tudni, hogy kinek most."
Nekem ez a kedvencem, ilyen szép udvarlást még nem hallottam.
Nap üzenete…
google translate forevör.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo