az még szombaton volt, vártunk az egyetem előtt, és azon tanakodtunk, hol is csillapítsuk kultúrszomjunk, hogy elment ott két srác, és leköpték az egyetem falát, mert hogy pfujj, ide járnak a bölcsészek.
úgy érzem, hogy a társadalmi elfogadottságunk az elfogadható szint alá csökkent.

Megjegyzések

valamimanócska üzenete…
A bölcsészkar mindig is ott volt, (amióta tömegoktatás az egyetem, azóta pláne) de nem az olyan emberek miatt, mint amilyen Te vagy ha csak olyanok lennének, tök menő lenne a kar.
Részeg BME-sek mikor cikisen viselkednek, elnézést kérnek hangosan, hogy ők BTK-sok azért ilyenek.
Nap üzenete…
én lájkolom a bölcsészeket :)
feketesára üzenete…
Ez eléggé elkeserítő. Újra és újra meglep...:(
pável üzenete…
azért egy biztos: nem kibukott bőlcsészek voltak... :P
(szemét vagyok?)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo