ez olyan jémár érzés, és egy ideje ilyen durván magas ez a szám, szóval ez egy ünnepi 1231. bejegyzés, csak hogy azt mondjam, hogy sziasztok, örülök nektek. elég furcsa, hogy ennyi embert érdekel a gurulós bőrönd.

Megjegyzések

pável üzenete…
többször kiakartalakajánlani itt ott, lehet hogy tudok varázsolni?
lbea üzenete…
ne áltasd magad: te is tudod, hogy nem a koffer, hanem maf érdekli őket:-)
viteez üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
viteez üzenete…
plussz akik csak readeren keresztül olvasnak, és csak ritkán köszönek be ide...
egg üzenete…
én mindig olvaslak, drukkolok Neked, pedig nem is ismerlek, vagyis soha nem láttalak...
vagy csak véletlenül a szabóervin bölcseleti olvasójában
SineMorbo üzenete…
Szeretem olvasni. Ennyi.
maifosz üzenete…
egg: a bölcseletiben nem szoktam lenni, csak az ötödiken, a folyóiratoknál, a negyediken és a harmadikon néha. :)
amygdala üzenete…
még mi sem találkoztunk személyesen...de attól még rendszeres olvasó vagyok :)
egg üzenete…
most egész héten bent vagyok, nyitástól zárásig, mert ott könnyebb dolgozni, csönd van és motivál, hogy mindenki szorgalmas.
remélem, hogy egyszer összefutunk!
(itthon csak elhúzom az időt mindennel és soha nem lesz kész a disszertációm :-(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo