a hosszú télre gondolok, a meleg sálakra, vastag kabátokra és garbónyakú pulóverekre, a homályos délutánokra, sötét kora estékre gondolok, a meleg könyvtárra, a meleg egyetemre, a meleg takaróra, a meleg teákra, a hosszú könyvekre és a hosszú beszélgetésekre. meg arra, hogy milyen elképesztően hideg lesz.

egyébként hétkor keltem, még befejeztem a proszem házit és szerkesztettem egy kicsit, bementem nyelvészeti proszemre, aztán megcsináltam a digtan házit a nyelvészkönyvtárban, aztán szerkesztettem a szabóervinben, aztán elmentem digtanra, visszafele beugrottam a szabóervinbe, és megettem a csokim, aztán elmentem irodalmi proszemre, utána beültam a szabóervinbe és szerkesztettem, most hazajöttem a koliba, és szerkesztek. franciára nem mentem, fáj is a szívem miatta, már csak másfél fejezet, már csak másfél fejezet, már csak másfél. meg újraolvasni az egészet. holnap meg fonetika zh.

Megjegyzések

pável üzenete…
űzött vad :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo