ígértem ugye képeket a collegiumról, csak sosincs nálam a kábel, amivel összeköthetem a gépet meg a telcsit, de most igen. ezért van néhány belső kép a lépcsőfordulóról, egy külső, egy a könyvespolcomról (a kompozíció közepén a Jankamaci), ráadásként pedig kettő a bringám színes bogyóiról (küllőgyöngy), meg egy az egyik csigámról, csak erős idegzetűeknek.

a szavazást meg leszedem oldalról, meggyőztetek, elhiszem, hogy a hűl a helyes.

Megjegyzések

szonya üzenete…
Egészségtelen ennyire szeretni az EC-t. Nem akarlak elkeseríteni, de én is ilyen lelkes voltam, de ez kb. novemberre elszállt, most meg már a koli iránti lelkesedésem a csiga :D(béka) segge alatt van. Szóval vannak ennél sokkal jobb helyek. De örülök, hogy most javul a tendencia, mert jó arcok a gójákok, akik hoztak valami életet ebbe a punnyadványba. Nah, jó szünetet!
maifosz üzenete…
valahol már írtam: valószínűleg akárhol lennék most, ugyanezt váltaná ki belőlem, valamihez ragaszkodni kell, ez van. de egyre inkább úgy néz ki, hogy a bringám lesz a biztos pont az életemben :)
pável üzenete…
a fixi az fix :)
(vagy nem az?)
Geszti üzenete…
Matek OKTV előtt voltam matekozni a barátnőmnél, aki ott lakik a hegyen, úgyhogy lefelé menet elmentünk a koli előtt :) én meg nagyot rácsodálkoztam, hogy jéééé, akkor itt lakik Maf :))
/merthogy mi meg a Szentimrébe járunk, mellette temlom, vele szemben tó, talán tudod.../
valamimanócska üzenete…
Marha jól néz ki az épület.
A csiga is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo