jaj, balanescut (meg smetanát) hallgatok és bőgök. már csak fél oldalt kell ma éjjel írni. talán az időbeosztásom a rossz, de inkább az van, hogy nincs semmi, ami felpörgetne, és adna egy bazinagy adag energiát. tavaly ilyenkor hónapokig elvoltam 4 óra alvással, most meg itt kókadozok, pedig még csak negyed négy. szerencsére van marcipános csokim.

(ráadásul kénytelen vagyok szembenézni azzal az elkeserítő ténnyel, hogy átlag kéthetente más bölcsészfiúba vagyok őrülten és végletesen szerelmes.* a nemek arányát elnézve a karon ez a tendencia nem sokáig lesz tartható.)

*mármint elpirulok és hülyeségeket beszélek a környezetében. jobb esetben csak elpirulok.

Megjegyzések

Nap üzenete…
zárójellájk! :D
fruschka üzenete…
szerintem szokj le a bölcsészfiúkról, unalmasak és lottyadtak; csemegézz a TTK-sok, vagy a mérnökök között :)
gréééta üzenete…
szerintem is azok, de a ttk-sok és mérnökök helyett orvosisokat és mérnököket mondanék :D
pável üzenete…
btk-sból csak a végzett jó!
Kurucz István üzenete…
Szerintem meg mindegy, csak nagy legyen neki a ... z esze! :)
pável üzenete…
az "sok"... :D
maifosz üzenete…
igazán nem értem, mi bajotok a bölcsészfiúkkal :)
Unknown üzenete…
Nagy kísértést érzek megvédeni a ttk-s fiúk becsületét, de igazából sok alapom nincsen rá, szal inkább hagyjuk :D
Lujó üzenete…
gréééta, kösz a mérnökök nevében ^^

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo