ma azt a sajtos croissante-t ettem, amit a Panni adott digtan előtt, meg azt a bundáskenyeret, amit a szobatársamtól kaptam, meg egy sportszeletet, de azt kapkodósan vettem, mert több bolt már nem lett volna hazafelé, de egyik előtt sem lehetett lezárni a bringát. az meg, hogy a hátsót rögzítem a vázhoz, az semmi. kedves boltosok, rakjatok bringatárolót a bolt elé, különben nem mennek be a biciklisek, vagy csak egy sportszeletért. szóval most megyek, és sütök egy kis rántottát, remélem, jó még a tojás. egyébként letört az első lámpám, ami persze várható volt, na de azért mégis nagyon csúnyákat gondolok arról a pasiról, aki ezt a használhatatlan, gyenge, össze-vissza működő vackot eladta nekem, mert nem volt olcsó. és a francia az minden nap újabb kudarc, na de hát van ilyen. (egy francia novellát kell ezer szóban elemezni franciául. hihi.) viszont legalább az irodproszem jó volt, végigleveleztük a reneszánsz mesterszak alakuló ülését az irodalomról meg az operákról, szia, remélem, idetalálsz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo