Maf: Elkísérjelek egy darabon?
A Lány, Akivel Levelezni Szoktam A Kevésbé Izgalmas Órákon: Inkább elkísérlek én, ráérek.
Maf: Én is ráérek.
A LALSSKIÓ: Furcsa, hogy mindig ráérünk.
Maf: Hát, végülis egyetemisták vagyunk. Akkor szabad.

Ezért másfél órán át sétáltunk Budán meg Pesten, de főleg persze a kettő között, mert a híd, na az nagyon szép.

Egyébként csak irod. proszemes leckét akartunk írni, az egyetemi könyvtárban kezdtünk, én 15 perc után kimenekültem, olyan csönd, hogy hallatszik a parketta nyikorgása, és ha hangosabban koppan a toll az asztalon, már morognak, így átmentünk a szabóervinbe, ott a negyediken az olvasóban (főleg a szélén) van akkora zaj, hogy meg tudjuk osztani egymással Balassi verseinek különböző kiadásairól szerzett tapasztalatainkat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo