meseszereplők tetszenek, regényhősök, cuki külföldiek és irodalmárok. hát, így megy ez, ahogy a klasszikus mondaná. amúgy FSZEKnek fészek ez, de milyen fészek már az, ahol nincsen net. offline blogos ez most, a nyelvészeti proszem beadandó és a palota között. ahelyett, hogy lemennék kávézni enni valamit a büfébe. én egyébként azért itt tanulok és dolgozok, mert itt egyedül lehetek, más meg pont azért jön ide, hogy ne legyen egyedül. így megy ez.

egyébként lányok, ne vegyetek szomorú, unalmas és szürke napokon sálat. szomorú lesz, unalmas és szürke.

Megjegyzések

pável üzenete…
épp ma írtam a lányok sálairól

nem vagyunk egy hullámhosszon :(
Macsek üzenete…
Mondjuk sállal is eláztam (petőfi hídon keresztül, már fel se vettem a fejemre), de az legalább úgy tett, mintha segítene.
Meg egyébkéntis, nemisunalmas, a melankolikus sosem unalmas.
ólzsal üzenete…
és mi a helyzet a sálakkal, melyek színesek?
mert ha pl a sál szürke- akkor azzá teheti (akkor sem feltétlenül...),
de vidám , akár sárga vagy piros, padlizsánlila, méregzöld gyönyörűség, akkor
szürkétlenítik a napot.
maifosz üzenete…
Na, nem volt egyértelmű: olyan lehangoló és szürke volt ez a nap, hogy ahelyett, hogy szép, tarka sálat vásároltam volna, ahogy terveztem, vásároltam egy szürke és lehangoló sálat. Ami egyébként szép, puha és selymes, na de akkor is szürke.
c üzenete…
jó az is valamikor ha szürke nem? ez egér is szürke meg az elefánt is és nem unalmasak
c üzenete…
biztos van szürke csiga is

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo