miről is írnék véletlenek nélkül. ma délután háromtól este kilencig a petőfi múzeumban voltunk, szépírók fesztiválján, ott volt Macsek, Rada és Bogas, meg két sárváros ismerős, meg persze egy csomó író és költő és irodalmár. aztán a véletlen hozta úgy, hogy én olvastam fel Gyula bátyó egyik meséjét a nagyközönség előtt, azt mondták, hogy egy ifjú rajongó, azok a tízévesek, na, bár nem voltam ünneplőben, ami miatt rosszul éreztem magam (mondom, hogy véletlen), meg olvasni sem tudok igazán szépen, nem baj, legfeljebb nem leszek tévébemondó. Parti Nagy, Lengyel Péter, Böszörményi, és még sokan mások.

a fülem meg fagyogat lefelé, kell sapka a bukó alá. kesztyű például van.

Megjegyzések

c üzenete…
nem értem mit jelent "azok a tízévesek" a mondatban. Tízévesnek néztek?
Acho üzenete…
Névrokonom jó írónak tűnik. Egyszer voltam egy irodalmi délutánon, ahol ő volt a főszereplő-.
maifosz üzenete…
GyB "ifjú rajongói" általában tízévesek, tizenkettő, tizennégy, könyvtől függ. Én már kicsit más kategóriába sorolom magam.
c üzenete…
jaa,

amúgy csak a füled fázik a bukó alatt? mer vannak különböző fülvédők
pável üzenete…
GyB körül ksi loliták nyüzsgenek? Hmm :P
Noémi üzenete…
De még mennyire nyüzsgenek...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo