most nyafi van, elszúrtam a franciát (az üresen adtam be a lapot eléggé annak számít), de végülis már van két négyesem, bár azok pont a másik két órán. ilyen egy időpontot, milyen már ez a péntek hajnal.
amúgy nem történnek velem nagy volumenű dolgok, fél háromkor még lázcsillapítót szereztem a lánynak, aki nálunk aludt, reggel meg ütközött a villamosunk a szembejövővel, és letört a visszapillantótükre, és ezért nem vitt minket tovább. mondjuk azt nem értettem, hogy amíg arra vártunk, hogy történjen valami, miért szálltak le sokan, és sétáltak vissza az előző megállóba, és szálltak fel a következő villamosra, ami ugyanúgy állt tíz percet, mint mi, ugyanis a villamosok nem tudják kikerülni egymást. ez azokra is vonatkozik, akik egy megállót előre sétáltak.

Megjegyzések

pável üzenete…
bizony, hülye a magyar

legközelebb villamoseltérítésről olvashatunk? :)
pável üzenete…
off
ezt a régi posztom láttad már? :D

http://murci.blog.hu/2009/06/21/my_name_s_biga_csiga_biga
cs üzenete…
Még ha valaki előre megy azt megértem, mert sétálva "jobban telik az idő", nem olyan unalmas, mint ülni. meg néha jó sétálni. meg némelyik villamos kicsit büdi.

Meg nemlehet tudni mennyit áll, és lehet gyalog gyorsabbak (azt ha látják hogy jön, hát fölszállnak)
pável üzenete…
még egy off:
http://evocatio.blog.hu/
(KA)
tessék folytatni! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo