olyan álmos vagyok, mint.

ma röpke két óra alatt vettem magamnak egy szűk, dögös, fekete farmert, közben találkoztam egyébként két gimis tanárommal is.
azért ment ilyen nehezen, mert ha most le kéne rajzolnom magam, nem menne, egyáltalán nincs képem arról, hogy milyen vagyok, és milyen szeretnék lenni, és csak a boltban körvonalazódott bennem halványan valami.
körülbelül tizenhárom éves korom óta szinte kizárólag fölülről bővülő, extratrapéz nacijaim vannak (van olyan fazon, amit többször is újravarrattam más anyagból, annyira tetszett), és amikor belebújtam a csőnaciba, megdöbbenten állapítottam meg, hogy jé. (jé, van lábam, milyen ez már, meg látszik a cipőm, segítség.)

meg még egy jé, anyu orvul rendet rakott a szobámban, amíg nem voltam itt.

Megjegyzések

zsalabg üzenete…
http://pontilyen.blog.hu/2009/10/01/nagyvonalusag_a_helyesirasban

neked való ;P

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo