persze ilyenkor nincs senki a szabóervinben, amikor kivételesen én akarok sütizni az irod proszem beadandó és a digtan zéhá között, így csak Jadvigával és Ondrissal osztottam meg a szülinapi palermó szeletet.
de aztán este kimentünk Maccsal és Radával megnézni, hogy villog a Schönherz koli, és jó volt. közben persze arra gondoltam, hogy fonetika zéhá, ez kicsit beárnyékolta a felhőtlen boldogságom, de arra jutottam, hogy csak egyszer van huszadik szülinapja az embernek.

nem válaszoltam minden üzenetre, smsre, emailre és képeslapra egyenként. itt, egyben köszi mindenkinek.
húszévesnek lenni talán mégsem olyan szörnyű, mint gondoltam.

Megjegyzések

peti üzenete…
szerintem semmi különbség a tizenkilenc és a húsz között. legalábbis én nem érzem. holott már lassan két hete én is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo