tízezerszer leíratnám mindenkivel*, aki eltéveszti a fáradság-fáradtságot.

*mindenki: akinek bármi köze van az irodalomhoz/könyvekhez.

Megjegyzések

c üzenete…
Mért? én mindentrosszulírok
Nap üzenete…
én simán mindenkivel aki elrontja
maifosz üzenete…
c: mert két külön szó.

Nap: én nem lehetek ilyen szigorú, mert utálni fognak a tanítványaim a gimiben. velük csak ezerszer íratom majd le :P
c üzenete…
hát akkor a nyelvtant is utálni fogják ,nem?
ZM üzenete…
Meg a szível-szívlelt!
c üzenete…
törülköző vagy türülköző
maifosz üzenete…
nem, ez teljesen mindegy.

a fáradság-fáradtság, szível-szívlel viszont mást jelent.
c üzenete…
csak poenból írtam, de aszittem az egyik (türülköző)nemjó. a szível azt nem szívvel kell írni?
c üzenete…
a két fáradság közt mi a különbség? (sztem, de lehet hülyeséget írok: fáradság valakiért vmit megtenni, fáradtság ha valaki fáradt
Rhysa üzenete…
Nagy lelkesen ráfogom arra, hogy sokadszori újraolvasáskor már fáradt voltam, és megverem a bétám, amiért hirtelen ő sem vette észre.
Most bezzeg elsőre kiszúrtam, mire célozták XD (azt hiszem, a "Megkíméllek a fáradságtól" a kérdéses mondat)

c: a fáradság maga a tevékenység, a fáradtság pedig az állapot, amibe kerülsz

Üdv: Sebi ^^
maifosz üzenete…
Sebi :)
elég, ha kopipészteled :D
ZM üzenete…
a szível azt nem szívvel kell írni?

Úgyis lehet :)
szível=kedvel, (meg)szívlel=megfogad
Noémi üzenete…
ZM: c szerintem arra gondolt, hogy szível=szívvel, pedig nem is.

Az én kedvencem az egyelőre - egyenlőre.

Sebi: azért szeretünk :-)
pável üzenete…
hát a "szível"-t én még sose hallám...
aszfaltpösti-e vagyok?
ZM üzenete…
Noémi: persze, értem én, azért van ott az emotikon: lehet, csak mást jelent.
c üzenete…
én se hallottam még a szívelt csak azt hogy lávol.


egyszer azt hallottam, amikor az alázatost keverték a megalázással és ilyen bibliai dolgokat magyaráztak, hogy miért jó ha valaki meg van alázva mert Jézus is alázatos volt. valami ilyesmit.
maifosz üzenete…
Hetedikben, irodalomfelelésnél (már nem emlékszem, ki volt):
Jézus passziója (passió helyett).

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo