vettem ma netbookot, feketét, úgy hVják, hogy Masni, jajj, nincs hosszú i a billentyűzeten. persze tudom, hogy dühből elmenni vásárolni nem feltétlenül jó, mondhatni: rossz, de ez nem jelent semmit. muszáj volt már gépet venni. meg igy, hogy kész lettem a vándorló palotával, kicsit úgy érzem, hogy voltaképpen megdolgoztam érte.
(meg voltunk a libriben, vannak matekosok, bele van irva a nevem a könyvbe, elképesztő, azt mondtam, hogy jééé. jó sokszor mondtam.
aztán pulcsit nézni is voltunk Macsnak, de nem vett, én meg a szép ruhákat nézegettem, mert lesz Gólyabál, ahova álltólag estélyiben kell menni, na, estélyim az nincs, meg miután elköltöttem egy csomó pénzt netbookra, nem is lesz, de azért nézegetni jó volt. majd kitalálok valami kamu, ideologizált dumát, hogy miért nincs, az ilyenekben elég nagy gyakorlatot szereztem gyerekként. jaj, most lebuktam.)
szóval tudatos vásárló vagyok, kérdeztem, hogy miért csak 2 USB van, amikor 3-mal hirdetik, hogyan működik a tapipad görgetője, pontosan hány gramm, hány cellás az akksija, és meddig birja. a legtöbb kérdésemre szerencsére tudott válaszolni a srác, a tapipadra nem. kisérletezett egy ideig, aztán azt mondta, neki sikerült, de nem tudja reprodukálni. én sem tudom. meg nem adtak hozzá magyar nyelvű használatit, sőt, semmilyen nyelvű használatit, néztem , hogy remek, még az akksit sem tudom (merem) egyedül berakni, de aztán persze csak bekapcsoltam, feltelepült minden magától, az asztalon ott a magyar nyelvű használati, úgy kezdődik, hogy csomagoljuk ki a számitógépet. a tapipaddal görgetés nincs benne. (meg adtak hozzá drivertelepitő cd-t is, de mivel ez egy netbook, nincs rajta cd olvasó. ilyenkor meg mi van.)

Megjegyzések

c üzenete…
Nem tudom, átmásolva pendrájvra nem jó?
rozi üzenete…
én minden báli ruhámat turkában vettem, ha az ember jól körülnéz, vannak nagyon szépek (de legalábbis vállalhatóak) és nem drágák (az újakhoz képest legalábbis, de egyébként sem) persze a választék kisebb, leginkább annak örül az ember, ha egyáltalán talál valamit a saját méretében :) de megnézni érdemes...
Braun üzenete…
Ez ilyen kicsike kis gép, amivel kényelmesebb jegyzetelni, mert nem csúszik le az A/047-es szűk padjairól?
maifosz üzenete…
pici és könnyű, tudom vinni bringával (tudnám, de nem merem), meg beférnek mellé a könyvek is a táskába. 1 kiló nyolcvan deka! :D
Macsek üzenete…
a kicsi í: altgr+j a nagy altgr+i
Az előző gépemen nekem sem volt, nem olyan zavaró, én miután kaptam magyar nyelvű billentyűzetet, egy ideig még mindig kódokkal írtam. Csak megszokás kérdése.
ndavid42 üzenete…
Álltólag ez kell neked, ez lenne a touchpad driver x340-hez. De olyat is írtak, hogy a jobb alsó és felső sarok működik fel és le gombnak megfelelően, és úgy lehet görgetni. Valamelyiket próbáld ki, hátha.
Névtelen üzenete…
A TTK-s gólyabálon jópáran voltak szimpla ünneplőben. Már amennyit láttam az emberekből...

Macskaszem
Noémi üzenete…
Kismisunál is úgy van, hogy jobb oldalon fenn és lenn egy-egy hotspot.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo