abszolút érthető, hogy nem szeretnek a szobatársaim, gondoltam négyórakor, amikor félhangosan morogva (el fogok késni, segítség) felcsaptam a kislámpát, áttámolyogtam a szobán, és elkezdtem felöltözni. aztán rájöttem, hogy töksötét van odakint, ránéztem az órára, és aludtam még egy kicsit. jó, mondjuk nem tudok túl sok olyan időszakot felidézni az életemből, amikor nem voltak alvásproblémáim, de így mégis más, hogy nem csak nekem rossz.

(és négyes lett a zéhám (francia), úgyhogy jutalmul vettem magamnak marcipánt, és alszom még egy picit.)

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Sosem hiszel nekem:)
h üzenete…
testvérem egyszer felkelt "ma nem fogok elkésni", és felöltözött, és elsietett a gimibe, és csak ott jött rá hogy csak 2 óra van (vagy vmi hasonló idő)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo