ez a Fodor András nem volt egy semmi fickó, ma szóba került bev.ir.tanon. a honlapján még az is fel van sorolva, hogy mikor hol volt kocsmázni a költőtársakkal (iTTiVOTT Gyűjtemény). bizonyára azért ilyen szimpi nekem, mert egyértelműen grafomán.

meg az szerintem tegnap volt, kedden tehát, hogy a szabóervinben kilencvenötös népszabit kértem ki a raktárból, lefűzött archívumot, Háy János interjúért, aztán persze belefeledkezdtem. Király B. Izabella, a Magyar Érdek Pártja nevében nyilatkozta kilencvenötben, hogy követeli a trianon előtti határok visszaállítását, és azonnal megteszi a szükséges lépéseket. és úgy gondolja, hogy ez reális. olyan stílusa volt, hogy rákerestem, hol van most ez a nő (ez a párt), hát . még a patlamentben is felszólalt, hát az üt. (tudom, ez a nő már lejárt lemez, de én akkor még csak hat éves voltam.)

egyébként reklámoztak laptopot (!), 10"-eset, annyiért, mint most én vettem az enyémet. de annak még fekete-fehér volt a monitorja, és nem Vistát, hanem 3.1-et raktak rá a boltban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo