fénymérgezést fogok kapni. a fájdalom az orrnyergemtől indul, a két szemem között megy fel a homlokomig, ott elindul hátrafelé, egyre tompábbá válik, lüktet a dobhártyámon, aztán hátul lecsúszik, szorongatja a torkomat, nem úgy, mint a sírás, hanem egészen, nyelni sem tudok tőle. már régebben is gondolkodtam rajta, hogy vámpír vagyok, otthon sosem húztam ki a függönyt, a nagyvillanyt sosem kapcsoltam fel, ha van egy állólámpa valamelyik sarokban, ami alapfényt ad, plusz egy asztalival megvilágítom a könyvet, füzetet, az tökéletesen elég, úgy érzem jól magam. az egyetemen persze egész nap vibrál a neon, aztán itt is ég a szobában a lámpa, szerintem teljesen fölöslegesen, a számítógépezéshez csak háttérfény kell, nem tomboló, vad világosság. úgy érzem magam ennyi fényben, mintha üldöznének.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo