ma este a koliban egy magas sámlira (hokedli az, nem sámli, a sámli alacsony, ez Sebinek is szól, ha esetleg erre jár) állva ismételgettem, hogy megpinázod a madarat (Petri), a hagyományok fontosak, előtte asjulikeittal beszélgettem a blogokról (mármint kifejtettem, mennyi baj van vele, meg ilyeneket), utána meg üvöltöttem, hogy nem mosol bugyit hogy tiszta, meg mintha táncoltam volna Matteóval, legalábbis volt valami ilyesmi szándékunk, de inkább elvont dolgokról beszélgettünk a táncparkett közepén, miközben ordított a Franz Ferdinand. na jó, ugráltunk is néha, de ez a táncos dolog nekem sosem ment.

mindenesetre ugrálni nagyon jó volt, pontosan ez hiányzott az életemből, hogy üvöltsem a kispált, és rázzam a fejem franzferdinandra. gáz, hogy az egyetemi bulik csütörtökönként vannak, nekem meg péntek reggel nyolctól francia.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo