ma véletlenül IPÁban jegyzeteltem kommunikáción, de legalább a fonetika ZH nem lett rossz, szerintem csak egy hibám lesz, franciából (fordításon) meg sajnos nem írtunk, ami komoly lelkiismereti gondokat okozott nekem, mert már kitaláltam, hogy akkor megírjuk azt is, én meg 2 ZH után mit is csinálhatnék, elmegyek vacsizni, úgysem ettem szombat óta főtt ételt, aztán nem megyek be sem az Antigoné előadásra, sem kétnyelvűségre, szóval ilyen görbe estét csapok, és készülök a holnapi ZH-ra. meg tanulok latint, mert abból is írunk. aztán amikor végülis elmaradt a ZH, mert elfelejtette a tanárnő, akkor felborultak a terveim, hogy így igazán nem tehetek engedményeket magammal szemben, de szerencsére legalább jól elhúzódott az óra, az ember félórás késéssel nem megy be egy ókoros előadásra, még akkor sem, ha érdekli, aztán enni is voltam, meg aludtam is, bár csak rosszabb utána.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo