mind máshonnan jöttünk, ezért mindenki egy picit máshogy énekli a márminálunkbabámat. ebben ez a szép. az ország legnagyobb sörnyitója (a Citadella) is szép volt, éjfélkor lekapcsolták a lámpákat, köd volt, esett, és gyertyafényben próbáltam kihúzni a dugót a palackból. az, hogy beázott a Tisza, és ráfagyott az ujjam az üvegre, elképesztően hatékonnyá tett. gólyanapok vannak, énekeljük a kolihimnuszt lefelé a hegyről, hallgatjuk a legendákat, a legtöbb úgy végződik, hogy és akkor megőrült.

úgy szeretném, ha nem buknék meg franciából, és nem rúgnának ki. ma pl. akartam tanulni, amikor visszajöttem a reggel nyolcas órámról, de úgy éreztem, mintha valaki megette volna az agyam, és sajtkrémet nyomott volna a helyére.

Megjegyzések

pável üzenete…
ez azért volt szép hasonlat, mert tüstént elképzeltem hozzá a megfelelő sörospalackot...........................
maifosz üzenete…
nem hallottad még? bár lehet, hogy én is csak a koliban először...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo