néha eljátszom a gondolattal, hogy milyen jó lenne, ha mondjuk lenne egy fiú, aki tetszik, és pont ugyanennek a fiúnak én is tetszenék, az milyen jó lenne. persze nem érzem úgy, hogy az érzelmi életem például sivár, vagy hogy az emberi kapcsolataim igencsak a könyvtárra korlátozódnak, persze nem érzem. (na nem mintha lenne időm ilyenekre. olyan lelkifurdalásom van mindig, ha véletlenül nem könyvekkel, hanem emberekkel vagyok, hogy az szörnyű.)

Megjegyzések

Zs üzenete…
Ez a fiúszárny felé irányuló negatív kritika akar lenni?
maifosz üzenete…
Nem kell mindig mindent magatokra venni, szerintem kicsit egoisták vagytok ti ott a fiúszárnyon, ez mondjuk negatív kritika, és mondjuk magatokra vehetitek :) Szerintem például van élet a colin kívül is, amit jó lenne nem elfelejteni.
T üzenete…
Van élet a colin kívül is. De a coli belterjes meglepően magas mértékben.
maifosz üzenete…
Igen, ezt már észrevettem. (És ez az, amit a nem collegisták a legjobban utálnak a collegistákban, hogy mással szóba sem állnak. Remélem, hogy ez azért nem igaz.)
Zs üzenete…
Naaaa, nem vagyok egoista, csak abból indultam ki, hogy már errefele is igen sok ember lakik....
maifosz üzenete…
Valóban :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo