azért nem volt annyira jó ötlet fél kettőkor nekiállni a vándorló palotának (nekem sokadszor, de m. még nem látta), csak előtte fel kellett olvasnom a szigeti veszedelem ötödik énekét, hogy ne legyen annyira lelkifurdalásom. ugyan m. közben beleunt az enumerációba, de van ilyen. (előtte a kávé és cigarettát néztük, ami szomorú volt és szép, csak m. akart utána egy vidám filmet, és nem igazán tudtunk megegyezni.) tegnap a szerelmes shakespeare-t láttam egyébként, hááát, a Rosencrantz és Guildenstern halotthoz képest sehol sincs, hiába Tom Stoppard, azelőtt meg Az arany iránytűt, ami egyébként szintén Stoppard, és elég bájos, de persze a könyv jobb.
sajnos ez csak így megy, egyedül sosem nézek filmet.

(ma láttam fotót a Bazilikáról, megdobogtatta a szívem, este meg arra gondoltam, hogy most már néha, ha megkérdezik, hol van Tát, nem azt mondom, hogy Esztergomtól tíz kilométerre, hanem hogy a szlengblogos Tokod melletti falu. azért Tokodon lakni még mindig nem lenne menő.)

(mostantól kénytelen leszek különböző dolgokat is egy bejegyzésbe tenni, mert azt mondták ma, hogy túlságosan pörög a blogom, meg az 53 rss-es olvasómra is tekintettel kell lennem, hogy ne szemeteljem tele a blogolvasójukat, szóval max. napi két bejegyzést engedélyezek magamnak, osszam be.)

Megjegyzések

feketesára üzenete…
szerettem a vándorló palotát, de a kávé és cigarettával kapcsolatban azért elfogult vagyok.

hát Öcsödön?
maifosz üzenete…
én a vándorló palotával kapcsolatban vagyok elfogult, de a kávé és cigaretta is nagyon jó volt. egyébként sem egy kategória.

ha az ember József Attila, akkor nem menő, ha mondjuk sokkal később él, akkor már menő.
Kurucz István üzenete…
Engem nem zavar a több bejegyzés, és az RSS olvasómat sem.
Száz bejegyzést, ezeret! :)
Juci üzenete…
De mi köze Stoppardnak Az arany iránytűhöz? Vagy van valami titkos kapcsolat, amiről én nem tudok?
(Juci a Molyról.)
maifosz üzenete…
@Juci: ő írta a film forgatókönyvét.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo