éjfél körül kezdett egy kicsit szürreálissá válni a helyzet, mogyoródarabok, pattogatott kukorica, hópelyhek és coniugációk repkedtek a levegőben (mondj egy igét!), és azt magyaráztam, hogy nem írhatok valós és megtörtént dolgokról, mert elolvassák. (csak nagyon lassan tanulok a hibáimból. vannak őszinte és másképp őszinte időszakok, fogalmazzunk így.) de mondjuk senki sem figyelt rám.

(szoktam írni persze az életről, de szívesen színezem ki és költöm át, ami nem azt jelenti, hogy mindig, hanem hogy előfordul. ez ugyanis egy blog, nem a valóság, még akkor sem, ha az emberek általában szeretnek egyenlőségjelet tenni a Maf és a Zsófi közé. én is szeretek. (tudjátok, költő és lírai én.) mondjuk a mikulásról csak azért nem írtam egy sort sem, mert vártátok, hogy írjak, és nem tudom. ebben a nem tudomban elég sok minden benne van, főleg az, hogy aludnom kellene.
vehetitek akár annak is, negatív kritikának, de igazából mindenki annak veszi, aminek akarja. reggelre úgyis megbánom, hogy írtam bármit is.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo