kiültem a koliudvarba, a gesztenyefák alá és a varjak közé ebédelni, hátha megszán az ég, és azokból a gyönyörű, tömött vattapamacsokból megered a hó, mert ez a tízpercenként két bizonytalan pihe, ez inkább szomorú, mint szép. nem baj, van még két és fél hónapja eldönteni, mit akar, én pedig tudok várni.

(aztán a villám nyelével ettem krémtúrót, mert az volt az egyetlen evőeszköz, amit a szobában találtam. azt hiszem, el kellene mosogatni.)

Megjegyzések

Zs üzenete…
Felöltözve, nem megfázva? Durván hideg lenni Budapesten...
maifosz üzenete…
Neeem, pizsamában, nem láttad? :) Tudok vigyázni magamra, becsszó. Vidéken egyébként is mindig sokkal hidegebb van.
Zs üzenete…
Nem sajnos, pedig ezt azt hiszem kár volt kihagyni, fotó nincs? :)

Én ma otthonról jöttem fel, és úgy tapasztaltam, arra fele kellemesebb idő volt... pedig még havazott is. Persze lehet ezt csak az este teszi.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo