na, öregszem, állapítottam meg reggel hétkor, de visszaaludni már nem lehetett, szóval miután kicsit csalódottan megállapítottam, hogy elég tehetetlenek ezek a piros ruhás, pocakos, bozontos szakállú öregemberek, meg sem találják az embert, ha kollégiumban van, kerestem egy karácsonyi zenét játszó netrádiót, és elmentem boltba, hogy meglepjem magam egy csomó édességgel. (meg a szobatársaimat is, bár ők most otthon vannak, szóval biztosan nem szorulnak ilyen álmikulásra.)
és akkor elhatároztam, hogy főzök magamnak lekváros derelyét, ami addig jó ötletnek tűnt, amíg rá nem jöttem, hogy a mélyhűtő tele van jéggel, ami miatt nem lehet belerakni semmit jegesmedvékkel, hószörnyekkel és jégkirálynőkkel, és nem hagyhatom, hogy megegyék, szóval muszáj megfőznöm az egész zacskóval. (a legkisebb zacskót vettem, de még ez is négy adagnak tűnik.) szóval ha valaki elérhető távolságon belül van, és esetleg szereti a lekváros derelyét, az szóljon, mert én ennyit sosem eszek meg. (mondjuk a zsemlemorzsának kicsit furcsa íze lett, talán mert egy kicsit beleolvadt a nejlonzacskó, amiben a morzsa volt.)

Megjegyzések

Braun üzenete…
Kár, hogy nem előbb olvastam. Most jöttem meg a városból...
maifosz üzenete…
na, pedig te még nem is jártál itt, ha jól emlékszem :( majd legközelebb előre szólok :)
matteo üzenete…
Gyere este a MüPába Steve Reich-koncertre (300tevéért árulnak diákjegyet, ha fél7re odamész), és hozd el, amit már nem tudsz megenni! :D
maifosz üzenete…
na, ezt meg későn olvastam :( pedig szívesen mentem volna :(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo