nincs áram, mondta anyu reggel, én meg, hogy dejó, akkor végre aludhatok (ugyanis akkor net sincs, és akkor nem tudom letölteni a nyelvésnyelveket, amit persze már elolvastam egyszer, de az régen volt), de persze azt nem lehetett, mert a húgom egész délelőtt furulyázott a szomszéd szobában, kivéve azt az időszakot, amikor az ágyam mellett azon veszekedtek B-vel, hogy a száraz ruhákat először szétválogassák-e, és csak aztán hajtsák össze, vagy fordítva. azért még mindig úgy csináltam, mint aki alszik (néha látványosan a fal felé fordultam), de bejött anyu, hogy megbeszéljük mindenki karácsonyi ajándékát (azt mondtam mindenre, hogy ühüm, aztán amikor felkeltem, beugrott, hogy arra mondtam igent, hogy majd én kitalálok és megveszek mindenkinek mindent). aztán sajnos visszajött az áram, és sajnos tanulhatok bevnyelvtudra. (mondjuk a koliba visszajutni vicces lesz.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo